Dan Puric intră în politică la braț cu Marian Munteanu

Nu mai există nimeni curat în țara asta și cu toate astea eu mi-am pus semnătura. Sper ca țara asta să-și revină. Sper ca Marian să reprezinte un pod pe care lumea să calce cu încredere și să nu le fie frică de piloni

Faptul ca Dan Puric, tip cu inclinatii mistico-extremiste , se alatura ANR nu ma mira absolut deloc, ci mai degraba : de ce revine, mereu si mereu, Munteanu Marian cu tot felul de ciudatenii ?
Spune ca Alianţa Noastră România isi propune 8-12 % in alegeri, momentan fiind creditata sub 1%
Spune ca a strans peste 110 mii de semnaturi dar nu stie nimeni cand a facut-o
Nu, serios, ce joc practica omul asta ?

3 thoughts on “Dan Puric intră în politică la braț cu Marian Munteanu”

  1. „Nu mai există nimeni curat în țara asta și cu toate astea eu mi-am pus semnătura”
    Adicatelea, stiu ca asta e un cacat si am venit si eu ca motz la el…
    Vesela tara asta!

Lasă un răspuns

