„Adevărații hoți din Microsoft sunt liberi”

  • Gheorghe „Pinalti” Stefan , ieri, dupa sentinta : „Am acceptat banii pentru campania electorala…pentru campania prezidentiala din 2009(…)… sunt frustrat pentru ca adevaratii hoti care au furat banii din Microsoft sunt liberi …”
  • Basescu Traian in 2015 :  ”Eu nu am cunoştinţă de acest lucru, pentru că nu mi-am gestionat niciodată campaniile şi mai ales în 2009 fiind preşedinte… ”.
  • Basescu Traian aseara la PontaGhita TV: ” Am citit acele documente, poate 2013 sau 2012. Dacă mă forţez, îmi aduc aminte şi ziua. Se ştia de mai mult timp de sutele de milioane de prin conturile lor.”


Nu cred ca galeria de mai sus sa mai ajute selectivei dar obositei memorii a lui Basescu care, nu avea cunostinta in 2015 de ceea ce in 2016 isi amintise, ba chiar putea sa spuna cu precizie ziua dar nu si anul, 2012 sau 2013.
Dar cum a fost atat de destept incat sa nu se incurce cu vreo semnatura , acum vor deconta doar cei de mai sus. Pinalti, cu regrete cu tot,  doarme deja la tuhaus, blonda teoloaga se pregateste in alte spete.
Dar ca sa fim corecti, ar fi totusi nevoie sa intrebam la DNA : cealaltă parte disjunsă din mega-dosarul Microsoft, cea cu ex-miniștri ai PSD și PDL, Ecaterina Andronescu, Șerban Mihăilescu, Dan Nica, Adriana Țicău, Alexandru Athanasiu, Mihai Tănăsescu, Valerian Vreme și Daniel Funeriu, unde e, ce se mai aude, nu cumva lucrurile treneaza suspect de mult…?

3 thoughts on “„Adevărații hoți din Microsoft sunt liberi””

Lasă un răspuns

