Gigi Becali, aparatorul DNA : te iei de Kovesi, iti iau casa !

base gigi

  • Gigi Becali : Să nu te mai iei în viaţa ta de Laura Codruţa Kovesi şi de Florian Coldea. Ei sunt doi patrioţi români. S-a furat destul în ţara asta. Să se facă dreptate.
    Gelu Vișan : Nu am cum să nu mă iau. Eu spun adevărul. Nu-mi închide nimeni gura.
    Gigi Becali : Tu ai venit la mine la palat şi mi-ai promis ceva. Te-am avertizat să nu te mai iei de ei, pentru că îţi iau casa. Casa unde stai tu e a mea. Ai uitat aşa de repede? Dacă te mai iei de Codruţa şi Coldea, îţi iau casa

Dupa acest dialog al intelectualilor Gigi oierul si Gelu violatorul purtat la Ghita TV , primul s-a simtit dator sa explice la Grivco 3 ca Basescu l-a bagat la puscarie.
Pentru ca acesta e nivelul, nu al celor doi clowni, cat mai ales al clownilor care se cred jurnalisti si , in lipsa de orice fel de subiecte, isi fac emisiunile cu gunoaiele de mai sus.

2 thoughts on “Gigi Becali, aparatorul DNA : te iei de Kovesi, iti iau casa !”

  1. cu gorghiu presedinte unic si varza al noului pnl probabil ca pdl-istii nu se vor mobiliza la parlamentare pentru ca gorghioaca sa fie tapul ispasitor. prevad un 25% pentru pnl la parlamentare pentru ca vechii pdl-isti nu vor trage pentru penibila gorghiu.

    1. Păi să tragă (vânturi și patriciuri) atunci pentru PMP și pentru El Comandante pe care l-au lins cu atât devotament timp de 12 ani, oricum se potrivesc mai bine dpdv ideologic și moral în șatra BuliBăsei

Lasă un răspuns

