Kovesi a plagiat ? „Ghiţă, ori e nebun, ori are dreptate”

denunt_plagiat_kovesi___ghita_700_20167000In titlu am citat reactia lui Liviu Dragnea, un raspuns  logic la povestea aruncata aseara pe piata si care ridica multe intrebari amuzante , prima fiind  : cine a sarit  imediat sa il sprijine pe Ghita ? Basescu Traian.

Astăzi Ghiță mi-a dat speranța că pot vorbi credibil. Pentru mine faptul că eu știam că și Ghiță a fost unul dintre mijlocitori, pentru că era omul de casă al lui Ponta, faptul că el face un autodenunț îmi dă speranța că se vor rezolva lucrurile

Si cu asta, ii punem cruce lui Basescu , fie-i credibilitatea usoara.
Udrea-GhitaRevenind la Ghita Sebastian Aurelian, ce a facut el de fapt ?   A reclamat niste presupuse fapte din 2012 de care si-a adus aminte dupa 4 ani, timp in care el, alaturi de Ponta Victor Viorel , Elena Udrea si cam toata famiglia Basescu au ajuns sa aibe vreo 14 dosare penale. Perfect dar de fapt pe cine incrimineaza  si ce ne explica ?

  1. Ca un particular , afacerist din Ploiesti  avea acces în Palatul Victoria înainte de 27 iulie 2012 (data verdictului de neplagiat pentru Kovesi), moment in care nu deținea nicio funcție în statul român ?
  2. Ca Guvernul Ponta era o gașca care măsluia rapoarte ?

fara-titluMi-e destul de clar ce se intampla si, personal, nu dau nici macar doi bani pe aceasta fumigena de campanie , fiindca acelasi Ghita, „micul mafiot obraznic”  re-evaluat acum de Basescu, isi marturisea crezul si principiile inca de prin 2010

  • Ce să fac? Să stau să mă uit cum ăla îmi fură viața? Așa că mă apuc de politică, îl stric, îl dau jos, fac articole despre el, fac orice, numai să supraviețuiesc.

S-a inteles , da ? „Fac orice”. Pentru informarea lui, momentan a reusit sa-l infunde binisor doar pe …Ponta.
Deci ii urez mult succes lui Sebilica, chiar daca dar am doua vesti extrem de triste pentru el. Prima, despre supravietuire, e ca e deja mort si ingropat. A doua este ca , pentru cei ca el,  finalul e unul singur : celula.
PS
Am remarcat ca fanii anti-Soros tac adanc si intelept ca pestisorii din acvariu.

Lasă un răspuns

