#Breaking : Vasila Blaga a demisionat de la conducerea PNL

blaga-dna

„In urma acuzațiilor care mi s-au adus astăzi, îmi voi dovedi nevinovăția în fața instituțiilor abilitate. Eu însumi sunt garantul respectării Statutului PNL și a tuturor deciziilor partidului. Nu pot să cer colegilor mei să respecte criteriile de integritate, iar eu să nu o fac. Ca atare, voi acționa în consecință și îmi depun demisia din funcția de co-președinte al Partidului Național Liberal și din cea de șef de campanie pentru alegerile parlamentare din acest an”

Macar cu atat sa ramana PNL, un gest de onoare, spre deosebire de un PSD condus de un condamnat sau un ALDE- de un inculpat
Sa vedem daca PNL va merge acum pe varianta Ciolos.
PS
Dupa amiaza la DNA in acelasi dosar : Udrea Elena.
Ghici cine va urma dupa ea…

10 thoughts on “#Breaking : Vasila Blaga a demisionat de la conducerea PNL”

  1. Am spus de mai multe ori ca asta e Solutia corecta pentru alegerile din 2016. Blaga, Basescu urmariti penal. Asta inchide gura tuturor pesedistilor, a Elenei Udrea, a celor care vad PNL furat de PDL si voteaza ALDE, a celor care fug la USR pentru ca nu vor sa voteze coruptii din PNL … Acum, liber si la Victor Ponta, la Tariceanu

    Daca mai avem in cateva saptamani si 2-3 condamnari spectaculoase (Udrea, Microsoft, Ghita, poate Ponta) succesul e garantat. Dupa iesirea lui Basescu de aseara, e clar ca e PA

  2. Vom putea scrie că există cu adevărat justiţie în Romania când îl vom vedea pe bunicuţa-Ilici la brutărie.
    Pănă atunci mă mulţumesc să aştept ca duşmanii de pe ecranele tembelizoarelor, dar tovarăşi în tălhării gigantice, Marinerul-Naţionale, Pinochio şi Bulldogul să meargă la loc răcăros de creaţie literară…

    1. Corect, Ilici merita de mult să ajungă la brutărie. Împreună cu El Comandante. Ar fi momentul pentru o dublă premieră istorică, ca să-l parafrazez pe Franklin🙂

  3. Mai da-l in pula calului cu gestu lui de onoare. Poate le povesteste alora cu cine s-a luptat el la revolutie. Ca certificat are. In rest, sa-l fute cainii. Si un grup de procurori. Evident.

Lasă un răspuns

