Un nimeni despre talibanii lui Ciolos

Pentru mine este un nimeni. Despre un nimeni nu comentez nimic. N-am auzit de el, nu știu cine e, nu știu de unde vine. Am auzit că a lucrat pe la Bruxelles. Nu e o persoană cunoscută. Ce să comentez? Nu mă surprinde numirea. Ce am citit prin presă este că face parte din categoria «talibanilor» din Guvernul condus de dl. Cioloș – CAC P-Tăriceanu despre Dragos Tudorache

Nu am ce comenta, lucram cu materialul clientului si deci le puteti admira CV-urile si decide cine e un nimeni


Deci ” un nimeni” a lucrat pentru : judecatoria Galati, OSCE, ONU, Comisia Europeana din 1997 pana in 2015
O valoare a lucrat pentru : Consiliul Național al Apelor, filiala Argeș , TCIB si Facultatea de Hidrotehnică , din 1976 pana in 1990, dupa care s-a facut politican fiindca obosise.
Cine e nimeni in drum, decideti voi.

5 răspunsuri la „Un nimeni despre talibanii lui Ciolos”

  1. Ai uitat să menționezi cariera fulminantă de fotomodel a lui CAC P-T, acest Cătălin Botezatu avant la lettre al „valorilor” României

Lasă un răspuns

