Inculpatul Ponta Victor Viorel, fauritor de partide-clona pentru PSD, a simtit nevoia sa-mi dea dreptate

ponta b1Ia sa vedem, ce va spusesem ?

Si acum sa citam din declaratiile inculpatului Ponta Victor Viorel, intr-un fel de sueta aseara cu baiatul de la meteo si nea maistrul-portofel de la Gagesti, care pare a fi uitat-o rapid pe Nuti Udrea si linge ambele buci pontanace de vreo luna incoace

  1. Am făcut cu PRU exact cum am făcut cu ALDE. Tăriceanu era singur, i-am zis să îl ajut să facă un partid, pentru că PNL nu mai era liberal. L-am numit președintele Senatului și m-am certat cu pesediștii, care acum sunt prieteni cu ei.
  2. Cred în faptul că există un electorat și o nevoie în România de un partid și de o mișcare politică autentică, nu creată prin laboratoare și am zis: da, te ajut, îți dau idei. Eu cred că pentru PSD și pentru România ar fi bine să avem un partid național sau naționalist, dar în sens modern, nu în sensul exceselor. În al doilea rând, este un electorat care așteaptă un mesaj mai puțin convențional
  3. Eu nu văd PRU, dacă va intra în Parlament, că se va alia cu PNL-ul să facă guvern de tehnocrați. Și atunci cu cine se poate alia? De asta am susținut mereu ALDE pentru că am fost convins că nu îi voi vedea niciodată pe Daniel Constantin și pe Tăriceanu bătând palma cu PNL

Ce sa mai spui in fata mandriei de copil prost care se lauda ca el a dat foc la casa ?
Deci Tariceanu era singur si el Viorel i-a facut partid dupa ce l-a pus sef la Senat ? Merci, asta stiam.
PRU e de fapt destinat electoratului PP-DD ? Merci, stiam si asta.
Va face pragul electoral PRU si se va alia cu PSD-ALDE ? Ei, aici e aici, asta n-ai sa vezi Viorele, pe oricati PSD-isti i-ar santaja si oricati bani ar baga Sebi Ghita
In rest toate bune, are cuvantul nea Liviu Dragnea care, daca nu il da rapid afara din PSD pe ex-dottore , va confirma ca de fapt nu e ideea lui V.V.Ponta,  ci o strategie comuna pentru prostirea unui electorat si asa idiotizat

Un răspuns la „Inculpatul Ponta Victor Viorel, fauritor de partide-clona pentru PSD, a simtit nevoia sa-mi dea dreptate”

  1. L-am vazut si eu pe Monta. Se simtea bine, ca la mama acasa. Nederanjat de nimeni. Metaforele cu jocul de fotbal, gretoase, nu suntem toti telespectatorii din cartier. Arogant, nesimtit si jigodie. A lasat sa se inteleaga ca a plagiat, dar ca nu trebuie sa I se aplice nimic retroactive. Nu a fost intrebat de spaga de la Sova, de fapt, despre grupul infractional din care facea parte. Apropo, ce mama dk dureaza atat pana citeste domana judecatoare amaratul ala de dosar?

Lasă un răspuns

