Tu cu cine ai votat , cu socrul sau cu sotul doamnei Clotilde Marie Brigitte ?

bechtel-900x444Pentru inceput, sa facem rapid doua teste  :

  1. scrieti ,  fara sa folositi google, numele candidatilor USB din Bucuresti, minus  cele ale divelor Nicusor si Armand.
  2. scrieti numele consilierilor USB, macar ale celor cativa alesi, in aceleasi conditii

Cati dintre voi au scris ( nu conteaza daca in mod corect ) : Bugner, Wring, Dobrev ,  Danes ? De consilieri e inutil sa mai intreb, cred. Apropo, stiati ca pe listele USB au candidat sotul ( #46 la consiliul general ) si socrul ( #34 la cel de sector ) Clotildei Armand ? Habar nu aveati, de unde era sa stiti, doar nu aveati pretentia sa va informeze domnii Tapalaga, Pandaru sau Negrutiu. Mi-e si frica sa ma gandesc cate famiglii se mai gaseau pe liste.
Bun, asta am lamurit-o. Acum, daca as fi Ion Cristoiu, mi-as pune serios intrebarea cum se face ca in weekend ambele personaje au fost atat de intens mediatizate de „partea acoperita a televiziunilor Noii Securitati dar probabil ca ocupat fiind cu Kovesi si DNA a ratat subiectul.
Cat despre cei doi salvatori , deja par mult mai inteligenti cand tac, i-auzi la Marie Brigitte Clotilde

  • Cand am ajuns in Romania, prima figura politica pe care am intalnit-o a fost Regina Maria. Dar foarte rapid mi-am dat seama ca are o mare problema : si-a educat copiii foarte prost. Eu sper sa nu fac aceleasi greseli ca ea.

Nu-mi pun intrebarea sub ce forma a intalnit-o pe regina Maria, in fond unii cred in supranatural, dar ca Regina era o figura politica mi se pare foarte interesant.
Rezumand : schimbarea clasei politice se practica in famiglie, contractele cu statul sunt regretabile dar produc profit si Casa Regala face politica. Nu stiu cum sa va spun dar cu asemenea idei, desigur usor digerabile la Ghita TV, e mai greu sa candidezi la parlamentare unde, la Adunatii Risipiti, Vaslui sau Caracal nu te va stampila nici dracul…

Lasă un răspuns

