Nastase despre Ceausescu

ilienastaseE demonstrat ca odata cu trecerea timpului unele persoane incep sa-si aminteasca tot felul de chestii care nu s-au intamplat.  Pare a fi si cazul generalului senator voiculescian Nastase Ilie care povesteste cui are timp sa-l creada o intalnire cu Elena Ceausescu…

  • …Chiar la ieșirea din clădire, de zid, stătea rezemată o doamnă. Nu mi-am dat seama cine este. Eu mă îndreptam spre mașină. Mă pregăteam să plec. Când, la un moment dat am auzit: «Tovarășu′ Năstase, putem sta puțin de vorbă?». Când m-am întors, am înghețat. Era chiar Elena Ceaușescu. Mi-a spus doar atât: «Copile, poți merge liniștit. Eu și Nicu știm că nu ai vândut meciul. Știm că ești patriot și ești cu sufletul pentru țară» ( sursa )

Lasand la o parte ridicolul situatiei , coana Leana stand rezemata de zidul C.C, ca sa-l astepte pe EL, marea vedeta, si sa-l incurajeze pe copil, comicul povestii e altul
Isi mai duce aminte Ilie ce bataie crunta i-a tras Tiriac dupa partida de dublu pierduta in finala din ’72 pe Progresul, pe care fireste ca n-a vandut-o dar a facut tot ce a putut ca sa o piarda ? Sau ca a fost ultima partida pe care au jucat-o impreuna ? Si cam cati ani nu i-a mai vorbit Ion Tiriac dupa acest episod ?
Hai sa fim seriosi, generale. Sau ma rog, atat de seriosi cat te lasa uniforma de care rade lumea

5 răspunsuri la „Nastase despre Ceausescu”

  1. Poate coana Leana a vrut sa flirteze puțin cu acest macho de Ghencea, iar prostul nu s-a prins. In 72 coana Leana era, poate, vreun milf :).

  2. Ca dupa finala pierduta din ’72 supararea a fost mare e adevarat, dar nu intr-atata incat Tiriac sa nu mai joace la dublu cu Nastase. Pe pagina in engleza a lui Nastase de pe Wiki se vede ca au castigat impreuna un turneu de dublu in ’77, iar daca mai intram si pe http://www.daviscup.com/en/players/player/profile.aspx?playerid=10002372#
    mai gasim ‘fo 7 sapte meciuri de dublu jucate impreuna doar in Davis Cup.

Lasă un răspuns

