Eurovision 2013 a OUATU alt scandal : atacul energetic al mentalistilor ! De ce ne pasioneaza non-valorile ?

mircea badea eurovision turcescu live

  • Am fost atacată energetic de forțe oculte. Mi-au atacat gâtul și capul ! Am fost la biserică, dar m-am simțit în continuare rău.  – Luminiţa Anghel

Ca in fiecare an, la 5 minute dupa ce se termina  finala nationala Eurovision incepe mahalageala.
Ca juriul a votat nu-stiu-cum, ca publicul n-a putut sa „dea” sms-uri, ca interese, ca invidii, ca amatorism, ca nu-stiu-cine e basist si nu-stiu-care poponar, ca boul baltii , ca pula-calului-in-varful-dealului si alte metafore stramosesti.
O singura diferenta, ce-i drept si aceea minora : pana acum cativa ani, mahalageala asta se intampla la OTV. Acum se intampla pe Facebook si pe blogurile de „show-biz”
Am progresat deci si totusi ma intreb serios : de ce se acorda atata atentie acestor non-valori patentate care presteaza muzica lejera rrromaneasca tip Mamaia ? Ai IQ necesar sa te uiti la asa ceva ? E in regula atunci, de ce te mira ca alti retarzi voteaza aiurea ?
PS
Despre citat. Dama are dreptate 101%. Abia acum am inteles de ce s-a dus Dorombach acolo 🙂
Despre poza postata de Badea pe Facebook : ieri i-am dat dreptate lui Turcescu. Am gresit ?

15 răspunsuri la „Eurovision 2013 a OUATU alt scandal : atacul energetic al mentalistilor ! De ce ne pasioneaza non-valorile ?”

  1. Bre, eu ma bucur! Cezarica e singurul care se caleaza perfect pe mascarada aia numita Eurovision… Avem si noi, in sfarsit, un reprezentant care se poate lupta de la egal la egal cu hoastele olandeze sau rapandulele irlandeze, ca sa nu mai vorbim de ceilalti… 😆 😆 😆

    1. Intr-adevar, e incalificabil ceea ce s-a intamplat cu jurizarea Luminitei Anghel. Dupa parerea mea ceea ce a indraznit nesimtitul ala de Naftanaila depaseste orice inchipuire. Pentru asa ceva ar trebui nu numai dat afara din Radio dar chiar anuntati paramedicii de la Spitalul Central nr. 9. Spun asta ca unul caruia nu-i place deloc Luminita. De data asta insa piesa nu avea cum sa fie mai jos de locurile 2-3, oricum ai judeca. Desigur, alde Naftanaila ar spune ca nu poti sa te caci in gustul omului. Dar o flegma intre ochi chiar meriti bre Naftalinescule, ca prea jigodie fusesi, cred ca moare de invidie pana si Roberta

        1. De acord, si mie mi s-a parut, desi tangourile astea par toate la fel. Daca e plagiata, de ce a fost acceptata in concurs? Odata acceptata, trebuia tratata ca oricare alta piesa. Ceea ce a facut Naftalinescu ala este ca si cum eu nu mi-as mai plati deloc impozitele pentru ca din banii mei se alimenteaza bugetul presedintiei, iar Basescu a intreprins actiuni politice impotriva intereselor Romaniei. Nu merge, omul a fost reprimit la servici de catre CCR, deci este presedinte legitim.

Lasă un răspuns

