26 de răspunsuri la „În timpul ăsta Elena Udrea…”

  1. Vorba matale, poate pica ceva. :devil:
    Ieri am vazut un promo la TVCarbogazos (NationalTV bre!) :w00t: Daca te pasioneaza, musai sa-l ai in telecomanda. Ca il transmit si ei. Asa ca nu mai e cazul sa te stresezi cu TVRM. :sick:

  2. eee,acum m-am linisti ca aflai stirea asta!! ma doare la basca de fesivalu’ lui peste si de nutza !! :devil:
    matusalem,ce mi-e TVRM ,ce mi-e national tiviu! 😆

  3. Matusalem respectul meu pentru tine este maxim!!Ai o scuza ‘momental’ ai vazut numai un promo. Da sa nu mai faci.!! :angel: 😆

  4. @Lol
    Caldura e de vina taica. Eram derutat pe telecomanda si din intamplare mi-am adus aminte de postul mosului, zilele trecute, de festivalul asta. :sick: Ca vazui niste behaieli mai demult si m-am lecuit. :w00t:

  5. un papilom sau un papillon :w00t: ,ii face ,mah imediat si udrentei un imn sau o da :whistle: minnstrii merita ma,o da sau nu? :ninja:

  6. Nu prea stiu eu cine este acest pupincurist Cristian Zugravean, sau cum l-o mai chema, dar ce aveti fratilor cu omul? ii placece basanaul nutzycai si mai multe nu. Sa-i uram succes la tocaituri. In ceea ce priveste muzica, nu-mi fac iluzii, ca deobicei in fiecare an.

  7. ma ,da,,,cintareti,,de tot cucu,prezentatori de toata buha,organizatori de toata pupaza si laudatori de tot cacatu acuma vad shi eu,iar cireasa din virfu poolii …udrenta :wub: da bine :ninja:

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.